Skyhög

Skyhög puls. Hoppas man får sova gott i natt iaf . Sov kanske fem timmar , så borde gå bra att somna.
Gud va ingen läser bloggar på lördagar, Eller så kanske ni inte tycker jag är intressant när jag bara sitter hemma en lördag. Men gud så nödvändigt. Känns som lugnet före stormen eller nå. Knäpp och konstig känsla. Men ändå rätt liksom, rätt. Skönt. Man får hoppas att allt går bra. Och att i slutändan så har de blivit det bästa möjliga för alla inblandande. Men jag behöver inget dåligt samvete iaf.
Nu ska jag fortsätta att pilla på datan, typ läsa lite bloggar och så småningom sova. (i hope)
I morrn ska jag umgås med nån, behöver komma ut lite. Men inget offentligt ställe.. Bara mys med nån vän.
Så mina vänner som är lediga i morrn, Ring mig . I could used some kindness right now.


Jag vill kramas, Jag vill somna i famnen på någon och dregla på tröjan. Jag vill känna mig trygg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0