så där


"Det är inget lyckats samlag om inte blod och skit är inblandat"

Börjar känna mig som en människa igen nu, Sjukaste är att jag lätt skulle klara av en kväll till. Men nä soffan känns mer lockande , Bara mys ikväll ist ;) Man behöver sånna kvällar oxå .

Jag har insett att jag  har kastat bort så himla mkt tid på pojkvänner som bara backar mig. Som drar ner mig i skiten, som bara har problem. Har inte sen jag fyllde 15 år haft tid för bara Nikolina. Tid för att bara gå ut och köra järnet utan att tänka på morgondagen. Jag har fan inte haft tid att vara ung på riktigt. Alltid har det funnits nån där som sagt vad jag ska göra. Men nu är det bara jag, och det känns så jävla skönt. Men skumt oxå, liksom va får man göra som man vill? Ska man inte känna dåligt samvete? Nope. Jag var borta hela jävla natten, och ingen kan säga att det var fel. haha, Nej det kan ingen. De snackas om att tänk på att du kommer ångra dig osv. Va fan ska jag ångra? Inte det som jag gjorde iaf, utan tvärt om det som jag inte gjorde. Nu ska jag leva livet. Livet på riktigt, Jag vill känna livet. Hur jävla ont och bra det kan kännas .  Jag vill känna all jävla glädje och smärta som livet har att erbjuda. Jag vill känna mig levande. Jag vill smaka, testa, slicka på livet .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0