Onsdag

Jaha, Då vaknade man i morse av att telefonen låg och vibrerade hela tiden. Tänkte nej jag ska inte svara när det är han som ringer. Men efter typ 20 samtal så gjorde jag det. Och den jäveln utbrister, Pratar du med Johannes en gång till så slår jag ihjäl dig din fule fan . Kul start på dagen .
Nu har jag iaf varit med marit och handlat, och varit in på systemet.
Ska laga lite mat nu .
Har iaf chafför ikväll på hockeyn, och Micke ska med. Har dock inte beställt biljetter än fören allt är 100.
Sen känns det inte allför kul att min gulliga x ska vara där. Har ju liksom blivit hotad till livet av han.
Räcker det inte med alla hot och slag under tiden jag var din?
Time for some food.

'
Älskar denna bild på Jeanette ^^

Kommentarer
Postat av: Petter

Vore jad du så skulle jag anmäla honom för olaga hot ! Man ringer inte och häver ur sig sådana ord , då är det fan i mej stora fel på pojk djävulen .

2010-09-16 @ 07:40:49
Postat av: Prince

håller med petter. karln är ju inte riktig i huvve! :)

take care nikko :)

2010-09-19 @ 16:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0