Onsdag

Vaknade precis. Har sovit över tolv timmar i natt. Men är fortfarande trött. Så blir en powerking nu för att bli människa igen . Frågan är ju om man ska våga sig ut i kväll. Behöver hitta på något, men är så fucking rädd.
Men det ordnar sig, Drar nog fingrarna ur röven snart och bestämmer mig.
Är hungrig oxå, så frukost måste jag snart stoppa i mig.
Har fått erbjudande om en ny lägenhet oxå. Men går inte att få tag på personen som ska ha visning. Gaah .
Har ringt flera gånger, lämnat mitt nummer och nu skickade jag ett sms. Så hoppas de ringer tillbaka i dag.
Det var en etta här på herrhagen. Riktigt billig så hoppas den är stor nog för mig. Vill få in min soffa iaf. haha.

Sen måste jag ju bara fråga vad ni menar? Varför skulle jag vara nöjd? Prova min sits ett tag, innan ni säger nått tack. Ni vet ingenting.... Vill bara gråta när ni skriver så där...

Aja, PössPöss
Bjuder på lite gamla bilder idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0