Onsdag

Hej hopp. Börjar dagen med lite powerking och wolfpack. Awesome.
Barnen kom precis hem från dagis nu. Så ska pussa på de lite. :)
Sen ska jag göra mig klar för party hos Jimmy. Björn kommer runt fyra, så åker vi dit. :)
Pusselipuss
sen måste ni gå in och kolla kommentarerna från igår. haha
Sen måste jag tacka min fina vän Björn för världens gapskratt.
"Är det okej om jag tar på mig min borat mankini i kväll?"


Saknar min fina katt, och min fina lägenhet på barbros gränd ! Men okej, den var alldeles för dyr.

Och i morgon får jag träffa min fina mamma :)

Sen måste jag erkänna att jag saknar mitt långa hår oxå, Men det var utnött som fan.
Men tog mig fem år att få ut det så långt. "/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0