ny vecka

Ja ny vecka, men känns inte alls som nya möjligheter. Är paranoid och rädd. Kollar bakom varje hörn. Väntar på dig, väntar på smärtan, väntar på att säga hej då till livet. Men du ska inte vinna, jag var stark och har tagit mig ända hit. NU ger jag inte upp. Nu väntar nya möjligheter för oss alla inblandande. En ny start. Ett nytt liv.
Väntar och funderar vad som händer idag...

Aja, SKa stoppa i mig lite frukost, sen tvätta. Och efter det sätta mig ner och skriva massa papper till försäkringskassan. Men idag vågar jag mig inte ut och lämna det, Det får bli när jag hört något mer ...
Har tänkt så många gånger att jag bara ska ge upp, Dra härifrån och glömma.. Men jag vill inte utsätta nån annan för det som hände mig.. Det önskar jag inte ens min värsta fiende. Så jag ska vara stark. !

PussPuss



Kommentarer
Postat av: M.Ahlgren

Du är stark vännen!!

2010-09-27 @ 14:18:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0