Maat

Alltså, jag är så sjukt jävla hungrig nu så jag dör snart, Nej men ändå. Marit lagar potatisgratäng, kycklingspett och beasås. Fan va fint. Jag är bakis idag. Och det händer aldrig typ. Men i jävla Borlänge kan de inte göra en enda drink som jag tycker om , Så fick faila och dricka redbull vodka hela kvällen. Och då blir man full, Full så man gråter när man går in på internetbanken dagen efter och inser hur mkt pengar man har spelat bort. Att jag aldrig lär mig att jag förlorar när jag är för full . FAIL
Nu ska jag återgå till att vara hungrig .

Puss och Knull.
kom förresten på vad alla fick luft ifrån. Tidningen. Nu är det officiellt.


Kommentarer
Postat av: Olaihedvig

Perfect work!

2011-05-27 @ 17:24:48
URL: http://olaihedvig.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0