Kväll

Hej hopp. I dag har jag sovit till elva, sen åkte jag till Kimmey och hjälpte henne flytta ner massa kartonger från vinden , Sen såg vi film och myste. Vilken pärla hon är :)
Sen åkte jag hem , åt mat och sen har jag pillat på datan och smsat. Skäms lite över att ha skickat 1000 på bara några dagar.
Nu sitter jag framför tv´n nyduschad, ny rakad och dricker thé. Jävlar va gott det är. Underskattat lätt.
I morrn blir det fest med Micke. Han är min nya hemska vän :) Vi ska på hockey hoppas jag sen blir det feest :)
Nice bajs. Måste upp i bra tid för ska ringa kopparstaden , fått ett erbjudande om lägenhet som jag vill kolla på. Inflyttning första november, vore nice . Men då gäller det att hitta jobb direkt.

Aja. Pöss


Kom inte och påstå att vi inte är fina nyduschade. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0