imorgon

Då undrar jag gott folk vad man ska göra i morgon. Borlänge med Micke och kolla när fredrik spelar? Eller gå ut i Falun med Bea? Hmm. Alltså här i Falun går jag ju ut jämt ändå. Och vore faktiskt awesome att se fredriks band. Men då måste jag vara fast i Borlänge. Men det va jag ju inatt oxå, och det gick ju bra.
Lutar åt borlänge just nu iaf. Roligt att träffa nytt folk. (varför har du inte ringt, snygging?)
Men i Falun kan jag ju skriva mig på listan, då kommer jag in gratis. Men å andra sidan får jag 10.000 i lön i morrn. Men måste vara snål, för sen blir det fattigmansmånader. Hmm. Sover på saken.

Nu måste jag bajsa för andra gången och duscha . Sen blir det bara mys på soffan.
Mamma är kvar till sju typ :) Min fina mamma.

PössPöss

Bjuder på lite gamla bilder i dag, Fina minnen :)


Kommentarer
Postat av: BO

koooompis =P

2010-09-23 @ 17:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0