fredag

Vaknar av att det ringer. Pratar en bra stund med personen. Hundratals funderingar infinner sig. Men jag ska vara stark, och hjälpa mig själv och andra. Ska bara finna ord..
Har precis lärt mig en låt på gitarren. Haha, Så bäst jag är. Ska fan börja träna lite. Är grymt kul :)
Bror i morse: Nä Nikolina är det inte dags att hitta en ny halvbra kille nu . Men prova nån som inte är utvecklingsstörd eller slår dig.. Haha. Bror har humor iaf.
Nu ska jag äta lite mat. Sen ska jag bestämma mig för vad som händer i kväll^^
Pöss
Fick förresten brev från Homemaid idag oxå. Så nu har jag fått mitt omdöme. Alltid lika kul när personer är nöjda :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har en lite funderig Nu om han slog och hotade dig hela tiden, varför förlovade du dig med honom då. Å varför flyttade du dit???

2010-10-05 @ 16:15:43
Postat av: Nikolina

Det kallas för normaliserings processen. Sen vet ju inte jag vem du är, och hur insatt du är i mitt liv. Så blir lite svårt, och för den delen så vill jag inte förklara för dig !

2010-10-05 @ 16:28:38
Postat av: Anonym

Du är inte den första tjejen han har skadat för livet, men det har han säkert inte sagt något om....

2010-10-14 @ 22:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0