fail

Jimmy failade och blev sjuk. Trist . Men tänkte ändå, fine då får jag vara utvilad i morrn . Ska med mamma på lassarettet halv nio . Men fail på mig, Drar till Borlänge ist och rockar. Kryper under skinnet på mig, Borde ta det lungt. Blir säkert en hård helg. Men vafan, Är man ung så är man . Eller?
Jag bryr mig inte vad ni tycker. Detta är mitt liv, och jag kommer spendera det som jag vill.
I december eller ev ibörjan på nästa år drar jag till Phuket i fyra veckor på bartenderkurs. Det kommer bli awesome. Och jag gör det själv om ingen hänger på. Alltså jag har inget jobb eller bostad. Är perfekt att åka nu. Och det är en sån grej som jag lovat mig själv att göra innan jag dör. Jag ska testa allt i mitt liv, Ska inte sitta om tio år och ångra mig. Passar på nu när man är ung och fräch.
Nä ska platta håret nu och kolla om jag har nå paltor att sätta på mig.
Måste ha en helg i stockholm snart, om  nån vill hänga på? Really need to buy some new clothes. Och här finns det fan inget. Mode va är det liksom? Tänker inte sätta på mig en bajsrosa spetströja bara för att det är mode. Nej gud så fail. Jävlar vilken attityd jag har fått. Känner det själv när jag läser igenom inlägget.
Men det finns mkt folk som tycker om mig ändå, så er andra behöver jag inte. Jag behöver er som tycker om mig för den jag är. Jepp. Over and out.

Visst är jag fin naturlig, haha.. FAIL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0