dagen avslutad

Nu är min dag officiellt avslutad. Madde tog precis bussen hem. Var ner på stan och fikade och snackade massa skit. Underbara kvinna. Vi funkar så jävla bra ihop helt enkelt. Sen råkade två klänningar och ett par stövlar följa med hem. Men de var ju bara för snygga. Inviger nog en i morrn om det blir Borlänge. Vill leka med Micke i morrn. Han får mig alltid på så bra humör. :)

Bjuder på lite bilder från i fredags.



Avslutningsvis detta dilemma. Jag kan inte se skillnad.


Kimbo Slice???

Min bror???

Kommentarer
Postat av: Hej!

Hej!

Tycker du haft din design väldigt länge nu ^^ Varför inte göra om designen snart? =)

2010-09-28 @ 22:07:38
URL: http://www.karlskronaradio.inc.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0