Awesome

I dag har jag verkligen fattat innebörden av att känna sig som en påse nötter. Spritkärring kallas jag i huset.
Men fan vilken awesome kväll det vart ändå. Fick leka med min homie Jimmy , och då har jag jämt kul.
sen va det nån som fick i sig lite för mkt rom och cola, så jimmy försvann och letade efter han. Gick på etage sista timmen, spelade bort pengar på black jack. Men vet ni, det fräser om man slickar på mig. Tack mamma och pappa för ni gjorde mig snygg va det en kompis som sa, och ja jag tackar !
Nu ska jag pilla på datan lite , sen måste jag tvätta bort gårdagenssynder. Ska tvätta mig, gråta och skrika jag känner mig inte ren . haha. Usch va hemsk jag är ! And i love it.
Vill tacka mina fina vänner för kvällen. Gud vad jag tycker om dessa pojkar :D
Har hunnit varit på arbetsförmedlingen oxå, Så nu står jag i kö för att ta lastbilskort. Truckerbitch yeah.
Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0