Awesome

Kom precis innanför dörren. Har varit med mamma till sjukstugan, käkat lunch och gått på stan lite.
Jaha tänker ni, gårdagen då? Jofan. Jag hade kul. Borlänge är ju inte världens vackraste stad. Men det finns vackra människor iaf. (Ring mig babe) Och micke är ju hur skön som hellst. My homie.
Vi var på flamingo och skämde ut oss typ . haha.
Sen tappade jag bort Micke, när jag kom dit igen så va han skit ledsen för det va stopp i toan. Jag har aldrig skrattat så mkt. herregud. Sen står vi och röker, så hör vi nått ljud från toaletten. Micke springer dit, Jaaa Nikolina skiten sögs ner. hahahaha. Awesome. To die for. Sov tre timmar typ sen tog jag bussen till falu lasarett. Så nu är man sliten kan jag lova.
Nu ska vi fika ^^
Pöss Pöss

Jag:

Jag skrattar varje gång jag tänker på stoppet i toan

13:47Michael

haha kom och ta hand om mig istället för att vara dum :(:( Det var inte du som fick stå med händerna rakt ner i toaletten!! gråter när jag tänker på det

-

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0