Yeah

Nu är jag äntligen hemma. Och det aldra bästa är att jag precis fick öppna en powerking. Nu känns livet enklare. Och huvudvärken skall snart vara borta . haha. Hittade iaf en jacka. Den kostade endast 900. Mohaha. Jag hade budget på 3000 så det känns awesome. Fick pengar över till annat blandannat hårfärg. Så nu hoppas jag att håret blir mörkare. Ska häva i färgen snart om jag orkar. Need darker hair helt enkelt. Har råttfärgat nu. haha
Hela familjen var med , tillochmed Kim. Så det var mysigt. :)
Nu ska jag färga håret, fixa fransk manikyr på mina extremt fula vita naglar,(om jag får tid över, vilket jag inte tror)  Sen ska jag ha barnen till åtta.
Sen leka med Micke i hope :)
BajBajs

---

Förresten, Mamma kommer hit på torsdag, hon ska på sjukstugan för mer cellgift. Sen följer hon hit och sover en natt. Och vi hänger på henne hem sen på fredag. Och stannar en natt. :) Så Malungsfolket, Boka upp att ni ska leka med mig på fredag, Saknar er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0