Tisdag

Hallå gott folk. Fan va fint det är att bo här på herrhagsvägen. Mat på bordet när man kommer hem. Bäst av allt dock är så klart dagens första powerking. Det är nå fel på mig. haha
Har haft en bra natt bredvid min finaste vän. Dock så snarkar han som ett fucking djur. Dööö.
Min gulliga bror ringde i fickan klockan åtta. Trevligt att bli väckt . Oh ja.
Polisen hade ringt oxå, Måste ringa upp de nu och höra vad de ville.
Sen undrar jag va fan de håller på med ute i Enviken?! Har nån jävel skjutit luftgevär på min katt, Så kommer jag blir jävla förbannad. Spelar ingen roll om det är ett fucking barn. Fy fan så jävla lågt. !
Gaaaah ! Låt bli min fina bäbis !
Aja, ska fortsätta med maten nu, sen färga håret :)
Puss & Knull.

Du är söt ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0