Tatuering

Nu sitter jag och väntar på att Boompe ska måla ner mina ideér . Kommer bli awesome detta :)
Gick bra igår att åka hit med Smilla iaf , men va såklart ersättningsbuss . hatar att åka buss. Urk.
Sen så mötte jag han igår i bilen. Har inte sett han sen det tog slut. Det kändes värre än jag trodde.
Skyhög puls och alldeles kallsvettig. Tur att jag inte var ensam. Då vet jag inte vad jag hade gjort.
Men han såg sliten ut, så inte bara mitt liv som bli förstört. Om det nu ska vara nån tröst.
Aja, Nu ska jag plågas lite :)
bajbaj

Kommentarer
Postat av: Anonym

tror inte han är speciellt knäckt

2010-10-26 @ 11:08:21
Postat av: Nikolina

okej, så därför han inte sovit hemma sen allt hänt? Och därför ingen sett han i Bjurs?

Tro vad du vill! Så tror jag vad jag vill.

2010-10-26 @ 19:08:41
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Okej men de fin dom som har sett han både i Blg- Falun och även Bjurs men kanske inte i korsvägen kanske men de fins ju sins skäl,,,,

2010-10-26 @ 22:54:34
Postat av: Nikolina

Vem har snackat om korsvägen? haha. alltså du lär ju vara från Bjursås. Så mkt går att räkna ut. haha. Så vilka skäl finns det för att inte handla? hahha ^^

2010-10-26 @ 23:01:45
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Kimmey

Hörru tjejen han är ju antagligen knäckt! Och bara för att han har setts i borlänge betyder inte det att folk här i falun och i bjurs inte vill ha med honom och göra! Han är bara en sak och du som skriver detta är riktigt feg som inte ens vågar skriva ut vem du är! För det andra att du sitter och tar hans parti när du inte var där du vet inte hur folk har mått! Du vet ingenting för att yttra dig på de sätt du gjort!

2010-10-27 @ 10:57:17
Postat av: Jenny

Du som inte vågar skriva vem ifrån det är verkar då absolut inte ha koll på läget. Och hur kan det vara så kul att hålla på som du gör?

Det här är inte första gången som han behandlar en tjej illa och jag kan säga att Nikolina är väldigt stark som har gjort detta och hon är en människa som förtjänar att må bra.



Han är en person som verkligen behöver hjälp och det är det många som vet, många som sett och upplevt detta obehagliga handlingar som han utfört!



2010-10-27 @ 12:19:05
Postat av: Nikolina

Måste bara tacka för att ni finns. Det betyder massa att ni ställer upp för mig.! Jag tänker inte låta nån trycka ner mig, det lovar jag :) <3

2010-10-27 @ 12:30:23
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Nikolina

och du som har så himla mkt kommentarer om detta, varför är du anonym? Stå för det du tycker istället. eller knip igen !

2010-10-27 @ 12:33:25
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: A

Det är ju helt fantastiskt när anonyma människor inte kan stava rätt. Det får mig att tänka på dieselolja och hembränt.

2010-10-27 @ 14:12:29
Postat av: Nikolina

Va fint ^^

2010-10-27 @ 14:30:02
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0