sovarn

Gårdagen var verkligen en egoboost. Fick så himla mkt fina komplimanger. Tack för det ! :)

Va dryg jag är som aldrig kan sova alltså. Lär väl ha somnat runt fem och vaknar nu och kan absolut inte somna om. Suck. Men får prova sova lite senare.
Så typiskt att min kamera är sönder just nu alltså. Hade varit kul att ha lite bilder på kvällen oxå.
Började kvällen hos Sandra iaf. Drack tre cider, tänkte ju ta det lugnt. Gick på etage typ elva.
Va typ 100 brudar runt Bingos bord såklart. haha, Jag tycker bara sånt är töntigt så sket väl i det och söp och spelade black jack istället. Men sen såg Bingo min tatoo och ville ta bild  . Ja så hamna jag vid bordet och snackade med hans manager. Så ville de att jag och två brudar till skulle hänga med på efterkalas.
Men det var kul faktiskt, för de var hur trevliga som helst. !
Sen betalade de taxi åt oss hem. De andra bodde i Borlänge. !
Nu har jag nån att festa med i Stockholm iaf. Nice !
Idag ska jag bara dö på soffan , sen till Bea i kväll som sagt. !

Nu får min jävla förkylning gå över, pallar inte. Jag vet att jag måste var nykter och vila, Men det får bli på söndag.



Over and out !



Kommentarer
Postat av: Mattis

Sweet! Bingo liksom =P haha

2010-10-30 @ 11:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0