sjukis

Uuuh , va mätt jag är. Tryckte i mig en halv kycklingrulle med strips i. Dog lite faktiskt. Men äter punschkottar nu ändå, För att späda på illamåendet . huja .
I kväll ska jag bara vara hemma. Bra Nikolina.
För jag är faktiskt sjuk, måste väl erkänna det.
Sandra ville ut, men jag pallar fan inte idag . Känns hemskt att säga nej till grogg. Det är nog det ända som hjälper mot förkylningen. Men kommer må dubbelt sämre i morrn då. Och har lovat Kimmey jag ska komma och äta tacos med dem i morrn. Plus att massa Malungsfolk kommer, så vore kul om man orkar gå ut. Vi får se.
Va tråkigt allt kändes nu då. haha. FAIL.
Aja, vem vill umgås med mig i kväll? Jag vill fucking not sitta här själv och dö!


Okej , jag kanske inte är så himla söt. Men ändå , Umgås med mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0