sjukdom

Vaknade i morse och insåg att jag blivit värre i förkylning. Jag bara what a fuck ? Men antar kroppen jobbat med att läka tatueringen istället. Fortsätter vecka 47 på den. Aja. Är iaf hemma i Falun . Wiho. Spränghuvudvärk, snorig och göttans slemhosta. Gud så fint. Lovat Madde att jag ska vara smink/hår modell åt henne på torsdag. Så måste bli frisk nu.

Antar att det är nya bruden som kommenterar?
Jag gjorde detta en del för din skull oxå. Mest min, men även lilltösen och din.
Men okej, Jag har iaf gjort mitt! Och jag är stolt över att jag vågade. Är ingen annan som vågade det, men Nikolina vågade , så än finns det lite krut kvar i kärringen . :) Men nog känns det lite irriterande när ni kommer fram krypandes nu, För gör ni ingen anmälan så får inte han den hjälp han behöver!

Nu ska jag kurera mig iaf!
Thé och pilla på älskade datan. Som jag saknar efter några timmar bara. Datanörd . wiho!



Sorrt för kassa bilder, men min kamera har gått sönder.
Nästa gång ska vi iaf göra himmel bakom trädet. Kommer bli awesome !




Kommentarer
Postat av: Mp

Blev nice den där :)

2010-10-26 @ 17:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0