shopping

Mådde så pass bra att jag hängde på Marit på lite shopping.
Och hör och häpna jag unnade mig ett par nya mjukisbyxor. haha Vilket slo jag är.
Men då kan jag ju iaf kasta bort de värsta jag har här hemma som är tvättade typ 200 gången och har massa hål. haha. Suck
Hann tappa bort min väska oxå, men den låg i bilen. haha.
Jag är grymt borta i dag helt enkelt. Tidigare i morse så brann det på spisen, och hela köket var rökfyllt. Jag satt fem meter bort och märkte inget. haha. Oj oj .
Undra vad som händer  i kväll då? Känner mig faktiskt helt okej frisk.
Frågan är ju vilken tid jag måste infinna mig hos Madde i morrn. Hon skulle ringa senare iaf.

Aja. Jävlar va intressant inlägg. haha
Puss och knull


Kommentarer
Postat av: Erlingamy

Very Good! I love it.

2011-02-24 @ 15:09:01
URL: http://erlingamy.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0