Satan så kallt

Men gud så kallt det är ute alltså. Nu tänker jag börja använda min vinterjacka. Men fatta vad jag ska frysa när det blir minus grader då da.. Suck. Snö i Malung på morgonkvisten. Huja. Inge snö när jag kommer på fredag tack.
eventuellt stannar jag ända tills måndag eller tisdag. Om Boompe hade tid att tatuera mig. Bara Adam målar klart nu så :) Jag vet att han är skit duktig, så ska bli jävla kul och se hur det blev :) Wiho.
Aja, Hungrig som ett djur. Men Marit är flitig som vanligt. Så maten står i ugnen. Fina Marit :)
I kväll skulle Micke komma hit och ta en karatefylla med mig. Måste förbereda mig inför Malungsresan . Har sjuk ångest inför det. Jag vet inte varför. Saknar alla , men själva hålan Malung avskyr jag. Så mkt fina folk som har förstörts av den hålan . Jo så är det faktiskt.
Jag tror dock inte på Micke fören han står på trappen. Han har en vana att ändra sig eller inte ha pengar allt för ofta. haha. Sen hoppas jag Johannes kommer också. Det vore kul :)
AJa, behöver inta föda sen duscha.
Bajbaj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0