Så kul

Det är så roligt att över 100 pers läser de dagarna allt känns bajs. Då är ni minsann nyfikna era jävlar.
Kom nyss hem iaf. Mår hundra gånger bättre nu efter en natt med Micke. Han är så jävla bra helt enkelt. Jag tror han är en klon av mig, eller jag en klon av han. Hursom så älskar jag den människan. Japp. Fast vi knappt känner varandra . Jag ska ta vara på han, min finaste vän. :)
Aja. Dags att inta nån föda kanske. Förresten så fick jag inte lägenheten jag kollade på igår. Såklart. Bara för att den var perfekt. Jävla hora.
What to do? What to do?
Måste betala Makke för kryssningen idag. Lär bara snacka med Micke först. För jag har fan inga pengar att lägga ut. Arbetslöshora.
Snuten ringde väl och väckte mig nio oxå,  Detta kommer ordna sig :)
Bajs bajs


Kommentarer
Postat av: maria

Man ska hålla hårt i vännerna man märker är äkta. vännerna som finns där när det behövs, de man kan ringa i tid och otid.

Klart folk e nyfikna på skitdagar, bättre att gotta sig i att någon annan mår dåligt än att ta tag i sitt eget liv.

Jag är däremot nyfiken varje dag :P

KRAMAR!

2010-10-05 @ 13:44:17
URL: http://miameliin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0