ont

Jag har ont i halsen, bajskorv. Jag var nog inte så frisk som jag trodde igår.
Men grogg och Johannes lockade mer i går. haha.
Eller va jag ute och frös så bakterierna tog omtag?
Eller kanske jag borde sova mer än fyra timmar per natt?
Hursom jag gillar det inte.

Mila sitter mittemot och skriker.
Varför kan du inte bajsa en fin liten bajskorv?
Tänk på Nina och bajsa inte som en vuxen karl .
Jag gillar inte att torka bajs som är överallt. Rygg, snippa you name it.
Hursom jag gillar det inte.

Men däremot så gillar jag Kimmey, och hon gillar mig lite iaf. Så ska åka och hyra film.
Har en hel del snack att ta oxå.
Det gillar jag!

Nu ska jag gå och ställa mig i spegeln och säga "Jag är söt",
Allt för att kompensera mitt krulliga hår och mjukisbyxor.
Det gillar jag!


Oh just de, Senaste Bjursås skvallret har nått mina öron.
Hör och häpna Jag blev utslängd tydligen. Precis som han sa att han gjort med alla andra tjejer oxå.
Mohahah. Så fail!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0