oj oj oj

Jävlar i min låda så full jag blev igår, och vilka intriger det blev.
Det retar mig att jag inte kan sova heller. Fyra timmar är inget, och ska vara på topp hela dagen.
Men men , kanske jag hinner sova en stund till efter en dusch.
Måste vara hos Madde tolv, ett nångång. Så tar bussen tjugofem över tolv.
Det ska bli spännande att se vad hon gör för hår/smink på mig. Synd att min kamera är paj. Men jag tror Madde har en och tar bilder.
Aja , Tillbaka till gårdagen. Har lyckats sträckt mitt knä igen. Har fan haft massa problem med det förut, men nu har jag inte tränta och knät har varit bra. Men igår satt vi i Mickes lägenhet innan Flamingo, och de håller på och gör om hans badrum. Så jag sprang ner och kissade ute istället, påvägen upp så sträckte jag skiten igen. Antar att jag sprang för fort. suck. Men jag kan då gå typ normalt. Gör lite ont bara. Men det ordnar sig. Jag menar det kan ju inte vara lika illa som förut tycker jag.
Åkte hem med Sandra och hennes kille iaf. (du ska få pengar babe). Skönt att komma hem.
Blev världens bråk mellan Micke och Sandra. Och jag vet fan inte varför. Så Micke drog .
Alltså jag hatar att hamna i mitten av sånt skit . När ingen är tillräckligt nykter för att backa och säga förlåt så är det inte mkt att göra. Men jag kan lova att jag gärna skulle haft Micke här nu. Han är den finaste människan jag vet faktiskt. Dock så hade alla dåligt ölsinne igår.
Trist.
Helt enkelt så blev alla för fulla igår. Inklusive jag. Hade käkat för dåligt . Not good.
Aja , måste duscha nu.
Pussas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0