Nyduschad

Jag verkligen älskar att få sätta sig i soffan på kvällen nyduschad. Sen väntar godis på mig i skåpet, så det känns ännu bättre. :) Blir nog lite thé och macka innan dock .


Jag förstår att ni är nyfikna på vad som händer. Och det jag kan säga är att allt kommer fortgå. Inget är nedlagt.
Alla jag träffat har inte ens rykt på ögonbrynen. De har allihopa sagt att det hänt förut eller att de inte är förvånade. Men jag bryr mig inte vad ni tror.  För det var viktigt för mig att säga min historia. Det är det största , hemskaste steget jag tagit i mitt liv. Men jag kände att jag inte kunde släppa allt bara. Och även om han inte döms, så finns det chans för framtida offer att få hjälp av min historia.

Kommentarer
Postat av: Madde hed

helt rätt! stå på dig vännen. <3

2010-10-05 @ 21:38:22
Postat av: emma

jag är så glad att jag kan hjälpa dig i detta, skulle aldrig tveka till att ställa upp! <3

2010-10-05 @ 22:16:20
Postat av: Anonym

jajustdet

2010-10-05 @ 23:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0