Ny vecka, nya möjligheter

Godmorgon världen. Har sovit 13 timmar i natt. Vaknade och insåg att hela min käft blödde. Fan så skumt.
Nu har jag hunnit petat i mig lunch tillochmed. Lax och pasta. Mums.
I dag ska jag leta rätt på en vinterjacka. Inte en dag för sent. Det värsta som finns är att frysa. Och jag fryser jämt. Alternativet till det är att bli tjock. Men tjocka människor luktar så illa. Så det vill jag inte..
Måste platta mitt hår innan , ser ut som ett slo. Sen ska vi vänta tills Mila har vaknat. Så runt två drar vi ner på stan. Har nog fan inga pengar, så måste sälja av en fond. Nu kanske ni tycker jag är onödig. Men gud, inte en vinter till med dålig jacka. Ne fy fan. Ska ha en stor, lång , med världens största lurviga luva :)
Aja, Dags att försöka göra sig lite snygg så man kan visa sig bland folk.
Insåg att mina powerking är slut. Usch vilken dålig morgon detta kommer bli nu då.
Måste förbi på Willy´s och köpa en ny platta.

Over and out.

Klistar in lite gammla bilder så länge


Kommentarer
Postat av: Johnny

Tja hårding. Tittar in på din blogg ibland och inser att jag saknar malungsfolket. Faan vilken höst jag hade. Saknar dig. Hälsa familjen :) kram

2010-10-16 @ 02:52:58
URL: http://poro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0