Nikolina

Sitter med Mila i knät och funderar hur fan man ska göra i kväll. Känns ovärt att missa alla Malungsfolk. Men jag är sjuk, ack så sjuk ! Kanske man ska göra sig i ordning iaf. Och gå ut nykter, men det känns ovärt. Kommer må bättre av en grogg. Men hur ska jag då må i morrn liksom. Ska åka till Malung då. Och tatuering på måndag. Fett värt.
Adam hade målat en skiss iaf. Så hoppas han skickar den till mig, vill börja på min sleeve ju :)
Men har en annan jag vill göra annars, så kommer få lindra min tatuerings abstinens lite iaf :)

Nös precis sju gånger i rad. Hur ska detta sluta?
Suck suck.

Aja, vi får se..



Inte konstigt man är sjuk när man får snorpussar av lilltösen hela tiden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0