nej fy fan

Jag blir bara så fucking jävla slak på allt. Japp. Nu ska jag börja en nykter period. Behöver det som fan !

Gårdagen var awesome. Men jag blev för full såklart. Kim och Niklas var med en stund, Kul :)
Bea har bilder iaf. Så hoppas jag kan stjäla några från na.
Träffade på intressanta nya folk, det händer typ aldrig. Så det tackar vi för !
Men fyllan var inte att leka med så drog halv två typ, jag hatar känslan när huvudet helt är med men kroppen bara far hit och dit. Urk  Nu får det vara nog med denna skit alltså. Nu vill jag umgås med folk som gärna bara glor på film och äter chips en lördagskväll!'
En sak är dock jävla positivt, jag har sovit sjukt mkt i natt ! wiho

Läs min brors tankar om gårdagen på etage med lillsyrran
http://www.dt.se/pralin/bloggar/familjeliv/pappakim/#DTTop


Over and out




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0