nässpray

Fan va fint att sova hemma. Då får man nattmacka och mjölk.
Men vaknade halv sju och var döds täppt i näsan. Den människan som uppfann nässpray kommer få all cred av mig. Fan va fint ^^
Är helt död i dag. Det är skit tråkigt. Tog det lungt i går och allt. Men antar att denna förkylning måste infinna sig helt enkelt. Tråkigt att det blir i dag när jag bestämt massa. Men men.
Vi får se hur det känns senare. Men just nu så kan jag inte gå utanför dörren.
Aja, Hade iaf kul igår. Sandra är en racerbrud :)
Jag ska ju till Malung i morrn för jag ska tatuera mig. Får se hur det blir med den skiten nu då. Måste bli frisk!!!


Sen lyckades jag ta denna bild, sen funkade inte kameran mer . Undra om jag har nån försäkring på skiten? Borde ha tagit den för den var faktiskt dyr. Får ringa dit och höra. Bajskorv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0