Lördag

Godmorgon. Då kom jag precis hem efter en hård natt. Blev då inge s2 igår. Aldrig att jag köar. Det finns inte på min världskarta, då ska de vara nån jävla bra anledning. Gick till flamingo ist. haha. Träffade på Martin, Det va jävligt kul. Länge sen jag träffat han. Spelade Black Jack och dansade som en galen unge typ. Awesome.
Sen av nån anledning blev jag osams med Micke när jag skulle åka hem, Kan fan inte minnas varför heller. Och inte svarar han i telen. Aja, det lär väl komma fram under dagen . Har väl sagt något dumt eller nå. Fail.
Iaf skjutsade Makke hem mig, Skit gulligt. Eller ja till stan iaf, Hamnade på efterkalas. Trevligt trevligt.
Aja, Nu ska jag äta något, sen duscha och efter det ska jag bara vila upp mig.
Har lovat Bea och Madde karatefylla ikväll.
I´m an animal.
Funkar inte att lägga in nån bild av någon anledning, jag som tänkte visa er så fin man är dagen efter i samma kläder som jag sov med på i natt. haha


pössPöss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0