konstigt

Jag har kommit på att jag älskar känslan av att nån är kär i mig, och har väldigt svårt att känna skillnaden på om jag också är det eller bara vill att nån ska vara  kär i mig. Huja, så skönt att jag kan erkänna detta.
Ska jag ha nån , så ska det vara bomber och granater direkt. Det ska vara pirr och massa fjärlilar. Det ska vara känslan av att jag kan bli sårad, inte känslan av att jag ska såra nån.
Och nu känns allt skönt bara. Hatar att behöva såra någon. Men bättre att göra det direkt iaf.
Du är så himla fin så det dyker upp nån ny direkt, och jag hoppas av hela mitt hjärta att vi ska kunna vara vänner när allt har lagt sig !
Aja, Kvällen igår va nice. Blev full som vanligt. haha. Men inte så farligt faktiskt. Gick på etage sista timmen och spelade bort lite pengar på Black Jack. Mys helt enkelt. ^^
Nu väntar en bakfylledrit, en dusch och mat. Men först ska jag dricka ur min powerking och pilla på datan :)

Sen så ska jag faktiskt börja tagga ner lite. Ibland är jag för mkt, jag kan erkänna det! ;)


Saknar mitt hår "/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0