Huja

Oj vilken karatefylla det blev  igår. Har nog  fan inte  varit så full sen jag var 15 år typ. Jävla Johannes som söp ner mig. Haha. Men jag hade kul, så då är det okej att må som en påse nötter idag :)
Har varit med  mamma på sjukstugan hela dagen. Det har gått bra. Sov en stund i sängen bredvid henne när hon fick cellgift. haha. De frågade om de fått in en ny patient. Så såg nog sliten ut. haha
Sista rundan med cellgifter nu för mamma, kroppen klarar inte av mer. Man brukar klara tre rundor ungefär och mamma är inne på femte. Sen finns det inte så mkt alternativ längre. Så vi får hoppas det inte växer mer. Min fina älskade mamma. Hon får inte dö än!
Vi åker ner till Malung redan i kväll. Likabra. Kim är sjuk så han får inte smitta mamma.
Så kommer inte ha internet. Så kommer bli dålig uppdatering. Men jag lovar massa fina bilder när jag kommer tillbaka till Falun :)
Nu ska vi äta mat. Sen behöver jag en dusch och packa ner lite grejer.

Jag hatar att du är arg på mig, du fattar inte vad du betyder för mig. !



Awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0