hmm

Undra om jag känner mig ett uns friskare idag? Nää tror fan inte det alltså.
Dricker en powerking nu iaf. Så hoppas man känner sig lite piggare efter den.
Har kläder över hela golvet i Laves rum, så måste städa inne där. Urk.

Det är helt frivilligt att läsa min blogg
, och här skriver jag mina innersta tankar. Och bloggen hjälper mig väldigt mkt faktiskt. Jag bearbetar mkt här. Om ni nu blir så irriterad över det jag skriver så låt bli då.
Ni tror på han, okej. Men varför känner ni behov att skriva ut den och trycka ner mig ?
Varför reagerar inte ni som mina nära och kära? De behöver inte skriva nåt, för de vet hur allt ligger till.
Jag tror att ni innerst inne vet hur det ligger till, men vill bara inte erkänna det för er själva.
Jag tycker synd om er som lever efter den tron att i sverige där kan man anmäla nån utan att det är sant.
Jag vill att det ska bli en rättegång. Och anledningen till det är att han ska få den hjälp han behöver. Och så att andra kvinnor slipper utsättas för det jag har gjort. Men läggs åtalet ner, så har jag iaf gjort mitt. Och det är jag stolt över. Och har inte ångrat mig en sekund. För detta är det ända rätta !

over and out



Gullig katt söker hem tills jag fått en lägenhet.
han heter kompis, kastrerad hane. Otroligt dryg. Men ack så söt!
Vem vill ? :)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

han får komma till mig om du tar hit honom ;)

2010-10-27 @ 13:18:30
Postat av: Anonym

har vännen kommit hem än?

2010-10-27 @ 16:41:39
Postat av: Nikolina

Nej tyvärr. Och antar att om han kommer så blir han dödad ändå. För hans sista hem ligger ju i Bjurs.

2010-10-27 @ 17:29:50
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0