herregud

Detta är faktiskt det skummaste jag har varit med om.
Varför ska man vara så barnslig att man inte ens kan säga hej till varandra?
Alltså vi har gemensamma vänner. Man kan repspektera varandra och nog fan måste man kunna vistas i samma rum? Okej, vi har knullat. Och? Båda två va ju inte kära på riktigt ändå. Så vad är problemet?
Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Men du är verkligen den konstigaste människa jag mött
Och visst, vi kör på ditt race. Skiter i varandra totalt. Men jag tycker synd om våra gemensamma vänner som inte kommer kunna umgås med oss samtidigt. Det är bara skumt och onödigt. För jag vet att de kommer behöva båda oss väldigt mkt !
Herregud.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0