herregud

Äntligen hemma. Blev en jävla heldag kan man säga. Men det har varit kul :)
Men inte visste jag att gick med på att visa upp mig för 140 pers. haha.
Men jag ramlade inte iaf, och jag dog inte . Så det gick bra. Madde har bilder sen som ni får se. Min kamera är ju som sagt dödad.
Oj oj. Mitt hår känns som ull. Madde har lindat in de i folie och värmt det med plattång. Tog sisådär fyra timmar. Jag har tjock hår som fan. haha
Fick som tur va skjuts hem av Maddes far. Så slapp åka buss och se skum ut. Lyckades iaf få bort det knallröda läppstiftet. haha.
Nu ska jag hoppa in i en dusch. Toodels !


Diggar sminket som fan faktiskt. Tyckte ögonen blev awesome. Duktig madde :)

Kommentarer
Postat av: Emma

snygg frilla babe ;)

2010-10-28 @ 20:14:53
Postat av: M.Ahlgren

Du var ju jätte fin i lockigt hår!!

2010-10-28 @ 22:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0