hemma

Sitter och äter ris och korvstroganoff. Fint de. Kom nyss hem.
Hade skitkul eller nått. Va ruskigt full iaf. Jag och Micke delade min sprit . Inte så bra idé.
Flamingo suger ju så hårt, men börjar nästa älska det. Bara för att en snubbe där springer omkring och säger socialen betalar. Sånt som gör mig varm i hjärtat. haha.
Micke tyckte det var en bra idé att sova på hans glasögon. Jag tyckte det var en dålig idé.
Undra om han kom iväg på nå jobb. Min blinde vän. Mohaha. Man ska inte vara glad åt andras olycka. Men det är ju den ända sanna glädjen.
Vaknade upp av en jävla borr. Usch inte bra för bakfyllan. Hata borlänge.
Träffade på den långa snyggingen igen. Usch vad jag hatar killar som försöker hångla upp en på krogen . Nej usch och fy. Där fick han gå.

Resten av dagen ser ut så här: Bad, TV, Dator, Chips och läsk. Wonderful.


Vilka är ni som kommenterar ? Jag känner ingen som heter så ens.. Haha

Bjuder på lite gamla bilder. Ska bättra mig och börja ta med min kamera!




Kommentarer
Postat av: jeanette

alltså vafaan, du måste ta bort den där jävla bilden på mina pattar!!! :P

2010-10-07 @ 12:46:40
Postat av: Nikolina

Nöjd nu Jeanette? :) Du har fina pattar iaf.

2010-10-07 @ 13:03:41
Postat av: Jimmy

du måste lägga upp bilden på pattarna igen!! jag missade ju den =(

2010-10-07 @ 14:03:37
Postat av: Jeanette

haha, ja nu är jag mer nöjd :)

2010-10-07 @ 17:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0