hemma

Sådär nu är jag hemma. Är sjukt trött. Tog kål på mig dessa timmar.
Men va trevligt att träffa fina Malungsfolket. Va in på gamla åh, kan inte stava till vad det heter nu.
Det var smockat med folk, så blev bara drygt.
Sen  när man har två tre killar som inte fattar vad nej betyder så blir det värre.
När man är full tänker man inte ens på sånt liksom. haha.
Aldrig orkat med att ha nån här nu , nej fy fan.
Däremot måste jag erkänna att den sista jag talade med innan jag gick hem faktiskt vore något att smaka på , men oj oj då blir folk arga. Så likabra att skita i det ;)
Nu ska jag göra kycklingspett och pommes. För jag är sjukt hungrig . Medans det är i ungen så ska jag dricka thé.
Nästa gång brudar, så får ni komma när jag är frisk!
Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0