Helg

Wiho, fredag i dag. Vilket betyder en dag närmare måndag när jag äntligen ska få tatuera mig igen. :)
Hoppas Adam hinner måla klart, men annars har jag en annan jag vill göra faktiskt. :)
Awesome kommer det bli iaf :)
Aja, har ont i halsen och örat. Borde sitta hemma hela kvällen och vila. Men ack så tråkigt.
Men jag ska verkligen försöka. Det lovar jag. ^^
Fast jag är svag för roliga förslag. Så borde stänga ner internet och stänga av telefonen . Men nää.
hahah
Ska försöka få mina gulliga bröder att hämta min moped i dag i Bjursås. Gaaah, Hatar att jag inte kan hämta den själv. Då hade det redan varit gjort , men jag får inte visa mig där så måste lägga ansvaret på någon annan.


Puss och Pill !

I brist på annat så får ni se gamla gamla mobilbilder xD



Djävulen tar mig !


Vart är denna bild tagen ?

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Är du oseriös eller ser du inte att det är utanför din mamma? :P

2010-10-22 @ 12:47:49
Postat av: Nikolina

haha, Jag vet såklart vart den är tagen. Vet du? ;)

2010-10-22 @ 12:55:08
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Haha, klart jag vet :)

2010-10-22 @ 13:00:00
Postat av: Carro

Haha wtf, min bror! Hahahaha gamlingen vid spelbordet, varför blir jag inte förvånad! Hälsa pokeraset att jag kommer att spela av han allt på julafton!! Som sist;) haha..

2010-10-22 @ 13:12:30
URL: http://caroline1981.blogg.se/
Postat av: Anonym

såg också att de var på trappen hos svärmor!

2010-10-22 @ 14:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0