Hallå

Är fortfarande sjukt trött. Det hjälpte bara jättelite med en dusch. Och man kan ju glömma att sova middag i detta hus liksom. Marit går fram med dammsugaren och ungarna skriker. haha. Fick huvudvärk på köpet istället. haha
Men får helt enkelt bli en tidig kväll. Behöver vila upp mig. Har varit mkt spring på slutet. Även om helgen varit lugn så är det jobbigt att inte sova i sin egen säng. Därför har jag sovit gudomligt i natt. Fast ja, det är ju Laves nittio säng. Men jag gillart ! haha.
Nudå? Marit ville äta pizza idag. Jag är sjukt sugen på kebab , så det passar fint.
Skulle vilja hälsa på Micke senare , Jag saknar han . Men just nu känns det alldeles för drygt.
Vi får se. Om inte annat åker jag dit i morrn.

Saknar Malung faktiskt. Väntar på att Adam ska måla klart min sleeve som jag ska göra, och att boompe har tid att tatuera mig. Så ska jag ta en tur ner och hälsa på mamma, syster och alla fina kompisar. Miss you !

Aja, dags att återgå till tv´n , min vän för dagen. Fast Johannes har faktiskt varit här och hälsat på. Råkade dock somna och dregla på hans arm. haha Sorry vännen ^^, Inte världens roligaste sällskap.

Over and out.

Some old pics


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0