Godmorgon världen

Gaaah så trött jag är idag alltså. Inte alla leka med om jag säger så. Men nu har barnen fått frukost iaf.
Satt och såg fyra nyanser av brunt igår med bror. Så det blev sent som fan, och vi såg inte ens klart filmen.
Sen ser man en vilsen Johannes utanför huset. Så fick han komma in och dryga sig lite. Så jag somnade fan inte fören halv fyra. Urk . Trodde inte det var sant när Lave skrek Niiiina för en stund sedan. But hey, thats life.
Kan sova mer runt tolv för då sover Mila middag. ! :)
Är iaf sjukt glad att jag var nykter igår. Tänk att vara bakis på detta. Nä tack för det :)
Bara att komma förbi om ni vill leka med oss idag :)
Nu måste jag återgå till Mila som gömmer mackan bakom sig i stolen. suck...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0