Gnälla

Jag är en kvinna, flicka, fruntimmer, brud you name it. När jag var liten hade jag en rosa sparkdräkt. För det ska tjejer ha. Det är en tjej färg.
Men nu känner jag mig mer som en kille utan penis. För jag fattar mig knappt på brudar. Några få finns det som är underbara. Men fan för det mesta så handlar allt om er.  Oh han vill inte ha mig. Nähä. Oj det säger du inte. Det kunde jag berättat för dig förra veckan.
Nu är jag elak som fan , Men Nikolina hon har alltid ställt upp. Men när fan finns nån där för mig?
Hur tror ni att jag har mått det sista tiden ? Tror ni att jag tagit detta med en klackspark eller?
Tydligen , för inte fan har jag sett röken av nån av er .
När jag supit skallen i bitar och snortat kokain en hel natt , Är det de som krävs?
Jag önskar att nån ibland kunde fråga mig på riktigt hur jag mår. Det skulle behövas.
Jag börjar bli orolig om jag ens klarar att ta mig igenom detta.

Men tack vare några guldklimpar i mitt liv, som faktiskt försöker finnas där, så ska jag prova.
Jag vet att det inte är lätt att komma in i mitt liv. Men ni försöker och de älskar jag er för!
Ni betyder mer än ni anar, och jag hoppas ni vet vilka ni är ! <3

Kommentarer
Postat av: Linn

Du bör nog söka hjälp!!!!!!

2010-10-26 @ 21:39:15
URL: http://Gnälla
Postat av: Linn

För dina missbruk.

2010-10-26 @ 21:56:55
Postat av: Nikolina

Du missförstår mig .

2010-10-26 @ 21:59:55
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej de är nog de du borde göra....

2010-10-26 @ 22:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0