Gaaaah

Påminn mig om att aldrig åka tåg igen. Satt en timme i Björbo och väntade på nå fucking godståg . Fail.
Har haft en sjukt bra helg i Malung faktiskt. Men gud så skönt att komma hem. För Falun är mitt hem. Även om jag inte har någon bostad. haha
I fredags satt vi först hos Elin och drack vin. Sen åkte vi till Öje och hälsade på Madde och Häll. Det var ett kärt återseende för grymt länge sen jag träffade de . :) Sen blev det efterfest på Rommarheden med Daniel och Lissn. Shotade till tre på natten, då jag däckade. mohaha .
Lördagen spenderade hos grannen Jens. Som hade 20 års kalas. Alla fina gamla ikoner var där. Och jag hade sjukt kul . Gick hem klockan sex och då var festen fortfarande igång. haha. Dock fick Jens en grävling i present. Fy fan va äckligt, Det stank i hela huset. Den lär varit död bra länge. Uuuh ! hahah . Typisk Malung iaf.
Sen har jag även hunnit hälsat på min fina stora syster ! :)
I kväll ska jag åka till Micke boy. För den pärlan har jag saknat mest ! :)

Sen vill jag passa på och tacka alla fina människor jag träffat denna helg. Kände mig jätte välkommen överallt och alla har varit super trevliga . Tack för det Malung :)

Bildbomb :


Mamma hade stickat en fin mössa åt mig ;) haha

Har ätit sjukt mkt mat hela tiden som vanligt hos mammis.

Öje !

Sjukt kul att träffa Daniel oxå :) Nyktert som fan. haha


Nikolina humor !'


Fina jonis! Saknat han som fan!


Mister grävling. Uh va den stank !


Sen retade nån mig för min outfit. hallå snyggt ju.
Fick träffa Torsten oxå. som jag oxå saknar :)
Jag och Lave höll på att bli galna på tåget ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0