Gaaaaaaaaaah

Sitter som vanligt på denna jävla kökssoffa, så röven värker.
Känner mig som en påse nötter. Fryser som en hjort utan päls. Ska ta världens längsta och varmaste dusch, Så jag är helt röd när jag är klar. Så vad har Nikolina gjort idag undrar ni. Ingenting, Absolut ingenting som vanligt.
Ätit, bajsat,plockat i och ur diskmaskinen och druckit två powerking. Bra där. Inspirationen glöder här i huset.

Är så jävla trött på mitt liv nu så ni vet inte. Jag är ingen människa som klarar av att inte göra nått.
Sen väntar en hel kväll med just det, inte göra något. Fy fan säger jag bara. Har hunnit skrivit två blogginlägg oxå, om ingenting. haha. Sitter och lyssnar på massa Melissa Horn låtar. Gör ju inte min dag bättre om jag säger så. Underbart fina texter, som bara gör mig mer ledsen.
Det är när jag träffas så här av livet som jag blir rädd.
Rädd att jag ska precis som jag alltid gjort när det kännt så här. Hittat nån halvbra kille som jag inte ens vill ha.
Är så jävla rädd för det så ni vet inte. För jag måste vara själv just nu för att fungera. För att inse vad för jävla brud jag är liksom.
Jag är rädd att göra bort mig, säga för mkt eller säga för lite. Rädd för att såra nån, rädd för att förlora någon. Rädd för att sitta hemma så här och ta upp dessa tankar. Okej tänker ni nu, då behöver du en lugn fredagskväll.
Men nej, för jag orkar inte gråta mer. Jag orkar inte vara ledsen mer. Jag vill bara skratta och ta upp skiten en annan gång. Och ja jag vet att jag nångång kommer behöva snacka med någon om allt detta.
Men jag vill inte nu, Snälla inte just nu. Jag orkar inte just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0