Flum

Hemma nu iaf. Va ju som sagt hos Micke igår i Borlänge. Kvällen var mest flummig. Somnade halv ett tror jag. haha.
Men skrattade som ett as som vanligt, kanske lite extra tillochmed haha .
Aja, Sitter och dricker thé nu, har nyss ätit macka och röjt lite i köket. Marit är ju på roadtrip så ska hjälpa till så gott jag kan med barn och hushåll :)
Ska ha barnen från klockan tio i morrn så kvällen blir lugn. Blir i falun iaf. Sen om nån har nå förslag så kanske jag går ut nån timme. Vi får se. Har inte bestämt mig än.
Tog faktiskt med kameran igår, Tog dock typ inga bilder. Men detta får duga åt er :)
Först en bild på tre mysoffer


Jag kommer få en utskällning för detta, men lätt värt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0