Fail

Vaknade precis och insåg att jag är fläcklig över hela kroppen. Alltså så somnade jag innan brun utan sol hade torkat. Att jag aldrig lär mig alltså. haha. Får be Marit om hjälp när hon kommer hem. Får helt enkelt spruta på skiten en gång till och hoppas på det bästa. Haha. Suck Nikolina. Men jag hatar att vara en blekfet svenne. Om man ändå var halvneger liksom ! Det vore något.
Fredag idag. Jag behöver städa och tvätta. Sen måste jag ner på stan, Försäkringskassan och systembolaget måste jag hinna med.
Är fortfarandre sjuk, Är trött på detta nu. Kan fan inte sova ordentligt. Bajskorv.
Så jag siktar in mig på en lugn fredag, så jag orkar med i morrn.
Klär ut mig till en hora , Ända gången på året som man kommer undan med att se ut som en jävla slampa.
Ska till Bea innan. Kommer bli en fin kväll !
Aja, Men nu är det fredag och ska fortsätta med min powerking och läsa bloggar !

When I see your face, there's not a thing that I would change
Because you're amazing, just the way you are
And when you smile, the whole world stops and stares for a while!



HAHA, Jag är söt ! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0