Dra ur fingarna

Nä nu måste jag dra fingrarna ur rövhålet mitt och sätta fart. Gick upp elva. Och det ända jag hunnit med är: Mat, Bajs och borsta tänderna. Så dags nu att sätta lite fart. Måste platta håret, så jag kan visa mig bland folk. Sen pysa ner på stan. Frågan är ju om en mössa vore bättre.. Nää sluta vara lat nu Nikolina. haha.
Fixat plats i Makkes hytt nu åt mig och Micke. Så blir kryssning den andra december. Fan va fint.
Sen får jag nog tatuera mig vecka 42. Ännu mera underbart. Har varit sjukt sugen länge. Hoppas Adam har målat klart tills dess. Aja. .
Runka ur den där muränan och följ med ut i kväll nu gott folk :)

Så fin man kan vara en fredags eftermiddag. hahahah

Kommentarer
Postat av: lina

kul bilder du la upp förut! :) hur lång är du? du verkar så lång på bilderna med dina vänner. :D haha.

2010-10-01 @ 17:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0