Vinter

Alltså vilket jävla kuk väder om jag får blanda in lite könsord i beskrivningen.
Det kommer slask, bara fittslask. Urk !
Det var iaf ett kärt återseende med Marit och Mila. Hon växer så det knakar. Måste få vara barnvakt snart.
Den där lilla underbara människan alltså ! :)
Hittade inget åt Kimmey, sen kom jag på att Sven fyller år på torsdag oxå. Så får fixa det en annan dag.
Snutt fick det han önskat sig iaf. Haha , Usch vilken tråkig present. Men en nyckel hit och bio oxå så lär jag bli godkänd :)
Sen råkade jag köpa två BHar och trosor. Ooops. Fan att man aldrig kan hålla i pengarna.

Ni är så fina bloggläsare så ni ska få se.


Uppmärksamhet kåt eller enbart obrydd? Luska på den ni.
Hursom så är jag sjukt nöjd att jag för första gången i mitt liv köpt en BH som inte är svart. haha
Och ja, jag är lite lönnfet. Ett, jag är en blekfet svenne. Två, Alkohol gör så här mot kroppen !
Varför känns det som min blogg har utvecklats till en fjortisblogg? HAHA

Kommentarer
Postat av: maggan

Riktigt snygga va dom! Bra köp!

2010-11-15 @ 16:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0