Vänner

Idag har jag som vanligt inte gjort något typ. Börjar sakta men säkert inse att jobb och lägenhet ligger för långt bort. Därför vet jag att jag måste börja städa igen snart om inget dyker upp.
Jag får ju nån slant från försäkringskassan, men tror inte jag har så lång tid kvar på det faktsikt.
Om man ändå visste vad man vill bli, så man kunde plugga.
Björn va hit en sväng nyss. Behövligt. Jag måste börja hälsa på mina vänner mer. Är ju så jävla skönt att bara snacka om ingeting med fina människor liksom !
Men här ska jag poängtera en sak, och riktiga vänner behöver man inte höra av sig till hela tiden. Alla har sitt eget liv och ibland så hinns inget annat med än just sitt eget. Bara för det betyder det inte att man inte bryr sig. För självklart finns jag här för er om ni behöver mig ! För just så är det, vänner finns när man behöver de !
Jag ska aldrig bli nån förgrämd kossa som bara lever i sin egen bubbla och inte klarar av att hjälpa andra.

Nu får klockan bli sent så Micke kommer hit <3

Pussas



haha, ser ni vem som sover i soffan?

Kommentarer
Postat av: Anna panna

Vem ligger på soffan? :P

2010-11-03 @ 17:09:07
Postat av: Nikolina

Haha, Det är Josefin ^^,

2010-11-04 @ 11:14:51
URL: http://sverigesvarstanikolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0