Terapi städar

Terapi städar och mår allmänt piss.

Jag vet faktiskt inte om jag gör fel eller rätt. Ärligt så vet jag inte.
Men jag anser att man faktiskt kan vara vänner fast man har knullat varandra. Så länge det aldrig var några känslor inblandade. Jag måste ju själv få bestämma vilka som är viktiga för mig, vilka som betyder . Vilka som gör mig glad.
Fast jag vet inte längre. Jag kanske är en sjukt dålig flickvän helt enkelt.
Dessa jävla intriger. Kan något vara enkelt ? Det vore awesome.
När man äntligen hade börjat känna sig levande igen, då försvinner du.
Ska stänga in mig i ensamheten nu igen. Ska kolla om inte tårarna tar slut nångång. Men fy fan va ont det gör!

Och idag är det fars dag ! Tänker på dig pappa varje dag och saknar dig så det gör ont ! <3
Önskar du var här !



Nej gud vilken dålig dag att vara ensam på. Hej då !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0